01/07 - Zjednodušené podlimitní řízení - Nákup osobních vozidel
Výzva k podání nabídky ve zjednodušeném podlimitním řízení
(§ 38 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách)
Na základě ustanovení § 38 odst. 4 zákona č. 137/2006 Sb., o
veřejných zakázkách (dále jen „zákon“), Vás tímto Česká
republika – Kancelář Senátu, se sídlem Valdštejnské nám. 17/4, 118
11 Praha 1, IČ: 63839407, jednající panem Ing. Františkem Jakubem,
vedoucím Kanceláře Senátu (dále jen „zadavatel“), vyzývá k
podání nabídky ve zjednodušeném podlimitním řízení k realizaci
veřejné zakázky Nákup osobních vozidel za těchto podmínek:
1. Předmět veřejné zakázky
Nákup sedmi nových vozidel na naftové palivo s objemem motoru do 2 000
cm3 a výkonem motoru min. 100 kW.
Bližší specifikace je uvedena v zadávací dokumentaci (viz bod 3 této
výzvy).
Konkrétní služby definované kódem CPV:34110000-1 osobní vozidla
2. Zadavatel:
Česká republika – Kancelář Senátu, se sídlem: Valdštejnská 17/4,
118 01 Praha 1
IČ: 63839407
Jednající panem Ing. Františkem Jakubem, vedoucím Kanceláře
Senátu
kontaktní osoba: Pavel Křivanec, tel: 257072780
mail: krivanecp@senat.cz
a zmocněným mandatářem pro výkon zadavatelských činností Ing.
Tomášem Krausem
firma Tercier, spol. s r.o.
na adrese Radlická 61, Praha 5
kontaktní osoba: Zdeňka Krásová, tel. 251119225, mail:
tercier@telecom.cz
3. Zadávací dokumentace:
Zadávací dokumentaci je možno si vyžádat po telefonické domluvě ve
firmě Tercier, spol. s r.o., a to od 21.02.2007 do 2.03.2007 na adrese
Radlická 61, Praha 5 v čase od 9:00 do 15:00. Zadávací dokumentace bude
poskytnuta v souladu se zněním § 48 zákona. Zadavatel požaduje uhradit
při objednání zadávací dokumentace náklady na reprodukci zadávací
dokumentace ve výši 140,- Kč včetně DPH. Úhradu je možno provést v
hotovosti na výše uvedené adrese. V případě požadavku na dodatečné
informace k zadávací dokumentaci se obracejte na sl. Zdeňku Krásovou
(kontaktní osoba).
4. Lhůta a místo pro podání nabídek a termín otevírání obálek s
nabídkami.:
Lhůta, ve které lze podávat nabídky končí dne 8.3.2007 v 10:00 hodin.
Otevírání obálek s nabídkami proběhne dne 8.3.2007 v 10:30 hodin v
zasedací místnosti na adrese organizátora zadávacího řízení, tj.
Tercier, spol. s r.o., Radlická 61, 150 00 Praha 5. Být přítomen
otevírání obálek s nabídkami je za uchazeče oprávněn statutární
orgán, nebo jím pověřená osoba na základě plné moci.
5. Požadavky na prokázání kvalifikace
5.1. Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 a profesní
kvalifikační předpoklady dle
§ 54 písm. a), b) zákona. Podrobně uvedeno v zadávací dokumentaci.
6. Kritéria hodnocení nabídek:
- Celková výše nabídkové ceny vč. DPH (s vahou 70 %)
- Hustota značkové servisní sítě (s vahou 30 %)
7. Variantní řešení:
Zadavatel nepřipouští
8. Zadávací lhůta
Lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni je stanovena ve
smyslu znění § 43 odst. 2 zákona na 60 kalendářních dnů. Počíná
běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek a končí dnem
doručení oznámení zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky.
Zadávací lhůta se prodlužuje uchazečům, s nimiž může zadavatel v
souladu s tímto zákonem uzavřít smlouvu, až do doby uzavření smlouvy
podle § 82 odst. 3 nebo do zrušení zadávacího řízení.
Ing. František Jakub vedoucí Kanceláře Senátu
Kontaktní osoba: Zdeňka Krásová, telefon: 251119225, fax: 251556722
Výzva uveřejněna/odeslána: 19.02.2007
Termín pro podání nabídek: 08.03.2007 10:00:00
Obálky otevřeny dne: 08.03.2007 10:30:00, protokol
Hodnocení nabídek dne: 15.03.2007, pořadí firem
Smlouva s firmou ŠKODA AUTO a.s. podepsána dne: 20.04.2007 za 4 056 080 Kč