Kancelář Senátu po 15 letech reviduje svůj organizační řád (01.03.2021)
Od 1. března 2021 vstupuje v účinnost nový organizační řád Kanceláře Senátu. Návrh kancléřky Jany Vohralíkové schválil na svém zasedání v úterý 23. února Organizační výbor Senátu, v jehož čele stojí předseda Senátu Miloš Vystrčil.
„Organizační uspořádání Kanceláře Senátu bylo naposledy výrazněji upraveno v roce 2006. Za uplynulých 15 let se potřeby a požadavky senátorek a senátorů na organizační, technickou i administrativní podporu pro výkon jejich mandátu významně proměnily, s ohledem na postupující digitalizaci práce i přirozený vývoj v profesních oborech,“ vysvětluje kancléřka Jana Vohralíková, která převzala zodpovědnost za chod úřadu v září 2019.
„Jakkoli kancelář na některé nové nároky doby dokázala reagovat, zejména s nástupem pandemie se plně projevilo, že stávající infrastrukturu i senátní služby je potřeba modernizovat a zefektivnit s cílem zajistit odpovídající a kvalitní servis zákonodárcům. Neméně důležité je, aby byl ve vztahu k veřejnosti a médiím Senát otevřenou, vstřícnou a transparentní institucí,“ doplňuje Vohralíková.
Schválené úpravě organizačního řádu předcházely několikaměsíční přípravy a konzultace se senátorkami a senátory, včetně předsedy Senátu Miloše Vystrčila, a vedoucími zaměstnanci Kanceláře Senátu.
Odkazy
- Dokument: Nový organizační řád Kanceláře Senátu
- Grafika: Nové organizační schéma Kanceláře Senátu
Sue Nguyen, 01.03.2021
